Politika kvality

 

Vedenie „IMET Group“ sa uznieslo na týchto nosných zásadách politiky kvality spoločnosti,

platných pre všetky kancelárie a dcérske spoločnosti, a ktorými sa zaväzuje:

 

  • Maximálne uspokojovať zákazníkov pri každom obchodnom prípade, čo zahrňuje najmä dodanie objednaných tovarov v požadovanej kvalite, sortimente, lehote a cene vrátane požadovaných sprievodných dokladov.
  • Vplývaním na dodávateľské subjekty neustále znižovať počet reklamácií a sťažností zákazníkov.
  • Rozširovať ponuku sortimentu v predaji náhradných dielov, hutného materiálu a ložísk tak, aby spoločnosť spĺňala a prekračovala očakávania zákazníkov v SR, ČR a v štátoch Európy i ostatného sveta.
  • Uplatnením efektívnych servisných činností čo najrýchlejšie reagovať na akékoľvek podnety zo strany zákazníkov.
  • Zvyšovaním kvalifikácie pracovníkov dosahovať ich čo najlepšiu pracovnú výkonnosť.
  • Upevňovať pocit zodpovednosti a hrdosti všetkých zamestnancov na svoju činnosť v prospech akciovej spoločnosti.
  • Nepretržite zdokonaľovať SMK a zvyšovať jej efektívnosť.
  • Kladením vyšších nárokov na IS zlepšovať efektívnosť sledovania s vyhodnocovania obchodných štatistík.
  • Sledovaním a vyhodnocovaním finančných ukazovateľov viesť finančnú politiku spoločnosti k posilňovaniu jej likvidity.
  • Uskutočňovať svoju podnikateľskú činnosť v súlade s platnými zákonmi a najvyšším štandardom podnikateľskej etiky.
  • Prostredníctvom prevencie a opatrení eliminovať riziká vo vzťahu k hlavným činnostiam spoločnosti.