Politika kvality
Vedenie „IMET Group“ sa uznieslo na týchto nosných zásadách politiky kvality spoločnosti,
platných pre všetky kancelárie a dcérske spoločnosti, a ktorými sa zaväzuje:
- Maximálne uspokojovať zákazníkov pri každom obchodnom prípade, čo zahrňuje najmä dodanie objednaných tovarov v požadovanej kvalite, sortimente, lehote a cene vrátane požadovaných sprievodných dokladov.
- Vplývaním na dodávateľské subjekty neustále znižovať počet reklamácií a sťažností zákazníkov.
- Rozširovať ponuku sortimentu v predaji náhradných dielov, hutného materiálu a ložísk tak, aby spoločnosť spĺňala a prekračovala očakávania zákazníkov v SR, ČR a v štátoch Európy i ostatného sveta.
- Uplatnením efektívnych servisných činností čo najrýchlejšie reagovať na akékoľvek podnety zo strany zákazníkov.
- Zvyšovaním kvalifikácie pracovníkov dosahovať ich čo najlepšiu pracovnú výkonnosť.
- Upevňovať pocit zodpovednosti a hrdosti všetkých zamestnancov na svoju činnosť v prospech akciovej spoločnosti.
- Nepretržite zdokonaľovať SMK a zvyšovať jej efektívnosť.
- Kladením vyšších nárokov na IS zlepšovať efektívnosť sledovania s vyhodnocovania obchodných štatistík.
- Sledovaním a vyhodnocovaním finančných ukazovateľov viesť finančnú politiku spoločnosti k posilňovaniu jej likvidity.
- Uskutočňovať svoju podnikateľskú činnosť v súlade s platnými zákonmi a najvyšším štandardom podnikateľskej etiky.
- Prostredníctvom prevencie a opatrení eliminovať riziká vo vzťahu k hlavným činnostiam spoločnosti.